Прес-секретар Міністра внутрішніх справ України Ірина Шинкаренко пояснила особливості порядку видачі посвідчень водія. На сьогоднішній день основним документом, що регулює міжнародний дорожній рух, встановлює вимоги до його учасників, є Міжнародна Конвенція про дорожній рух 1968 року (з поправками, які набули чинності 26 березня 2006 року). Згідно з її вимогами, з 29 березня 2011 року в посвідченні водія повинна бути зазначена кінцева дата терміну його дії.
24 вересня 2008 року Верховна Рада України прийняла Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху». Зокрема, до статті 15 Закону України «Про дорожній рух» внесено зміни стосовно надання права на керування транспортними засобами на підставі посвідчення водія з установленим терміном дії.
Для приведення водійських посвідчень до вимог Конвенції Україна зобов’язана вносити пропозиції що запровадження терміну дії національного посвідчення водія, і Департамент ДАІ МВС вже підготував відповідний проект.
Проектом постанови не передбачається обов’язковий обмін посвідчень водія – це буде відбуватися поступово за бажанням їх власників.
Варто зазначити, що зараз в Україні діють водійські посвідчення 7 видів, у тому числі і зразка СРСР. Всі ці посвідчення залишаються чинними. Однак, ті громадяни, які мають намір перетинати кордон, відповідно до вимог Конвенції, зобов’язані мати у посвідченні водія кінцевий термін його дії.
Не может царь думать о кажном, царь должен думать о важном!
Шановне панство Ви уявіть реакцію в МРЕО коли до них звернеться особа з водійським посвідченням старого зразка та з мед довідкою, як це зазначив Могильов, для того щоб безкоштовно обміняти на нові.
для працівників ДАІ знак про зупинку транспорту немає ніякого авторитету. Картина слідуюча: біля магазину Сільмаг в базарний день зупинився патрульний автомобіль під дією знаку стоянка заборонена, при цьому не увімкнувши ніякого світлового, звукового сигналу, тобто стали щоб трішки "підзаробить" на моє прохання показати посвідчення відмовились, на запитання чому порушують ПДР не відповіли а коли побачили фотоапарат то хутко зникли. От так працюють наші органи.
Такие знаки, а точнее таблички под знаком, дают возможность для различной трактовки нарушения или его отсутствия – КРIМ АВТОМОБIЛIВ З БУД МАТЕРIАЛОМ. Интерпретация такого знака может выглядеть следующим образом: 1. Подъехал, остановился под знак без строительного материала – нарушил. 2. Подъехал за строительным материалом, но его не оказалось (закончился). Вышел из магазина без строительного материала – нарушил. 3. Подъехал со строительным материалом (банка краски в багажнике) и просто поставил машину – ничего не нарушаешь.
Зато на заднем плане фотографии видно, что машины стоят на газоне нарушая благоустройство, и до этого дела ни кому нет. То есть, автомашины со строительным материалом могут стоять под знаком, а без строительного материала на газоне.
Решение здесь понятно: надо оборудовать стоянку около магазина для покупателей (за счет магазина или бюджета – вопрос отдельный) или убрать знак, дабы не подталкивать автомобилистов ставить машины на газон.
Останніми днями водії активно обговорюють нові зміни до Правил дорожнього руху Основні зміни до ПДД (дані з законопроекту)
1. Заборона їздити на гумі, що не відповідає сезону
При температурі повітря нижче 7° тепла необхідні шини з зимової, більш м'якої гуми, при більш високій температурі - шини з твердої літньої гуми.
Взимку авто на літній гумі небезпечне: ним погано керувати, його може занести, може злетіти з траси, подовжується гальмівний шлях.
Влітку зимова гума також подовжує гальмівний шлях. Інспектор одержить право заборонити водію подальший рух.
2. Запровадження їзди з включеним ближнім світлом фар у зимовий час року цілодобово (пропонується з жовтня по березень) по місту й у будь-який час року за містом.
Це підвищує безпеку руху, оскільки дозволяє іншим водіям і пішоходам раніше побачити авто. ( маразм 10 років тому вже проходили)
3. Запровадження коректного користування аварійною сигналізацією.
"Аварійку" можна вмикати лише за несправності авто або щоб позначити його місце розташування там, де дозволена зупинка.
Водій повинен при цьому знаходитися поруч з машиною. Якщо, наприклад, водій зупинився під знаком заборони, увімкнув "аварійку" (типу зламався), а сам пішов до магазину - штраф (435-510 гривень). ( давно була пора)
4. Заборона перевозити дітей до 12 років без спецкрісла (зараз школярів можна перевозити без нього тільки на задньому сидінні).
Забезпечення безпеки дитини під час руху. (за)
5. Збільшення максимальної швидкості руху за містом до 110 км/год на дорогах з розподільною смугою.
Діючими правилами така швидкість фактично дозволена (за містом можна їхати 90 км/год плюс перевищення ще до 20 км/год не карається).
6. При зупинці автомобіля інспектором водій зобов'язаний не виходити з нього, а знаходитися за кермом, тримаючи руки на кермі.
Так прийнято в Європі для забезпечення безпеки інспектора від несподіваного нападу з боку водія. ( в нас далеко не європа)
Підійшовши до авто, інспектор може запропонувати водію вийти з машини і пройти в безпечне (для інспектора, щоб його не збили інші машини, адже він стоїть ліворуч від авто) місце для роз'яснення причин зупинки. ( всі питання в авто інспектора бо відео регістратори їх (ПАЛЯТЬ)
7. Заборона групових вуличних перегонів.
Небезпека таких перегонів очевидна. Зараз може бути тільки штраф за перевищення швидкості (255-680 гривень). Пропонується прирівняти відповідальність за участь у перегонах до керування авто в нетверезому стані.
Нові штрафи (пропозиції ДАІ)
За перевищення швидкості водіям легкових авто та мотоциклів загрожують штрафи в 255 гривень (до 10 км/год), 340 гривень (від 10 до 30 км/год), 510 гривень (від 30 до 50 км/год) та 680 гривень (понад 50 км/год). (гуманізм скінчився)
Водіям вантажного транспорту за перевищення швидкості до 10 км/год доведеться сплатити штраф у 340 гривень, за перевищення від 10 до 30 км/год - 510 гривень, від 30 до 50 км/год - штраф 680 гривень, а за перевищення швидкості більш, ніж на 50 км/год - 850 гривень.
Водіїв автобусів та маршруток (пасажирського транспорту) штрафуватимуть ще більше. За перевищення швидкості до 10 км/год доведеться заплатити 510 гривень, за перевищення від 10 до 30 км/год - штраф 680 гривень, від 30 до 50 км/год - 850 гривень, а за перевищення швидкості на більш, ніж 50 км/год - штраф 1020 гривень.
Найбільше штрафуватимуть водіїв, що перевозять небезпечні вантажі (приміром, бензовози). За перевищення швидкості до 10 км/год штраф становитиме 595 гривень, перевищення від 10 до 30 км/год обійдеться в 765 гривень, від 30 до 50 км/год - 935 гривень, а за перевищення більш, ніж на 50 км/год - 1105 гривень.
За керування авто в нетверезому стані пропонують штрафи або позбавлення прав 12-24 місяці чи адмінарешт на 10 діб (це якщо вперше упіймають) та позбавлення прав на 24-60 місяців чи адмінарешт на 10-15 діб (при повторному затриманні протягом року).
Штрафи ж виглядатимуть наступним чином: для водіїв легкових авто та мотоциклів - 3400 гривень (перше затримання) і 6800 гривень (повторне протягом року), для водіїв вантажного транспорту - 5100 і 10 200 відповідно, для водіїв пасажирського транспорту - 8 500 та 17 000 гривень, для водіїв, що перевозять небезпечний вантаж - 11 900 та 23 800 гривень.
КУПИВ МАШИНУ ЗУБИ НА ПОЛКУ
Не может царь думать о кажном, царь должен думать о важном!
Останніми днями водії активно обговорюють нові зміни до Правил дорожнього руху
Ну что можно сказать? Украина давно пытается интегрироваться в Европу, и потому пытается вводить европейские правила (пункты 2, 4, 6). К тому же и Европа, от части, заинтересована в ведении новых правил, так как детские автомобильные сидения в основном европейского производства, а в Европе нынче кризис и Европа рада любым финансовым вливаниям. Вот только интересно получается, когда в семье не менее трёх детей (куда разместить сидения и во сколько это выльется), а так же такси не имеет права перевозки ребёнка без детского автомобильного сидения. Постоянно включенный ближний свет фар в России давно введён, хотя лично я и раньше его включал и без закона. Года три-черыре назад был интересный случай со мной в Ставище. В летний солнечный день я ехал с ближним светом. Меня остановил сотрудник ГАИ, так как ему показалось подозрительным, что яркое солнце и включенные фары (а ещё, наверное, пристёгнутый ремень безопасности и использование сигналов поворота). Но проверив документы, и то, что я вполне вменяем, претензий особо не предъявил и отпустил восвояси. Как мне потом сказали, гаишник был белоцерковским. В общем, практика показывает, что с этим жить можно. Санкт-Петербург