Четвер, 25.04.2024, 17:32
Нове на сайті Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Оновити Нові повідомлення · Особисті повідомлення Особисті повідомлення() · Відомості про учасників форумуУчасники · Читаємо правила форумуПравила форуму · Знайти на форуміПошук · Підписатися на отримання новинRSS · Тільки для VIP-користувачівПриватний форум ]
Модератор форуму: Viktor, Leonid  
Форум » Ставище » Ставище сьогодні » ДАІ на дорогах Ставищ. (Чи можна назвати дії інспекторів справедливими?)
ДАІ на дорогах Ставищ.
людок%Дата: Понеділок, 02.02.2009, 12:59 | Повідомлення # 1
Сержант
Група: VIP-користувач
Повідомлень: 43
« 1 »
Країна: Україна
Статус: :-(
На мою думку інспектори ДАІ займаються здирництвом , а не наповненням бюджету.
 
adminДата: Неділя, 05.07.2009, 12:35 | Повідомлення # 91
Admin
Група: Адміністратор
Повідомлень: 103
« 4 »
Країна: Україна
Статус: :-(
vitrajh2000, дякую за за хорошу інструкцію. Вам + в репутацію . Не знаю, чи ця книжка комусь допоможе, але , як кажуть в народі - знання за плечима не носити.

Адміністратор
 
adminДата: Середа, 08.07.2009, 20:22 | Повідомлення # 92
Admin
Група: Адміністратор
Повідомлень: 103
« 4 »
Країна: Україна
Статус: :-(
Повчальне відео. Чи правомірні дії інспектора?



Адміністратор
 
людок%Дата: Четвер, 09.07.2009, 22:02 | Повідомлення # 93
Сержант
Група: VIP-користувач
Повідомлень: 43
« 1 »
Країна: Україна
Статус: :-(
ДАI контролює відсотки
До тонування скла існують обмеження, встановлені законом. Ступінь затемнення лобового скла допускається не більше 25 відсотків, бокове переднє скло може бути тонованим до 30 відсотків.
Такі обмеження викликані тим, що тоноване скло суттєво погіршує видимість, особливо в сутінки і за хмарної погоди. Неправильне тонування буде розцінюватися як технічна несправність, а власників таких авто штрафуватимуть – на 340-425 гривень. Визначити ступінь світлопроникності скла можна за допомогою спеціального приладу . Автомобілі з неправильним тонуванням техогляд пройти не зможуть. Що це за прилад , і на основі чого громадяни не зможуть пройти техогляд ? Знову гроші на вітер ...
 
vitrajh2000Дата: Неділя, 12.07.2009, 13:41 | Повідомлення # 94
Сержант
Група: VIP-користувач
Повідомлень: 44
« 1 »
Країна: Україна
Статус: :-(
Тонировка автомобиля согласно нормам ГОСТа
По Правилам дорожного движения, существует целый перечень неисправностей и условий, при которых эксплуатация транспортного средства запрещена, в число которых входят и «установленные дополнительные предметы или нанесенные покрытия, ограничивающие обзорность с места водителя, ухудшающие прозрачность стекол, влекущие опасность травмирования участников движения.
Примечание. На верхней части ветрового стекла автомобилей и автобусов могут прикрепляться прозрачные цветные пленки. Разрешается применять тонированные стекла промышленного изготовления (кроме зеркальных), светопропускание которых соответствует требованиям ГОСТа №5727-88. Допускается применять шторки на окнах автобусов, а также жалюзи и шторки на задних стеклах легковых автомобилей при наличии с обеих сторон наружных зеркал заднего вида».

Как уже говорилось, согласно нормам ГОСТ 5727-88 «Стекло безопасное для наземного транспорта. Общие технические условия», светопропускание ветровых стекол автотранспорта должно быть не менее 75%, прочих стекол — не менее 70%.
Тонировка стекол автотранспорта определяется положениями ГОСТ 5727 «Стекло безопасное для наземного транспорта. Общие технические условия». Многие автовладельцы любят безжалостно зачернять задние стекла, либо же закрывать их специальными шторками. Однако, прежде чем наглухо задраить заднюю часть машины, неплохо было бы убедиться, что оба зеркала заднего вида на месте — только в этом случае инспектор ДПС отпустит вас восвояси без штрафа. А вот с лобовым стеклом немного сложнее. Даже новое лобовое стекло автомобиля поглощает 15-20% светового потока, а старое, потертое щетками и дорожной пылью — свыше 20%. Нетрудно подсчитать, что такое стекло практически не имеет запаса по тонировке.
Степень светопропускания определяют по ГОСТ 27902. Согласно букве закона, испытания проводят на трех образцах. Светопропускание плоских многослойных стекол проверяют на изделиях или образцах, гнутых многослойных стекол — на образцах, вырезанных из плоской части изделий. Светопропускание гнутых закаленных стекол проверяют на образцах из исходного стекла, плоских — на образцах исходного стекла, имеющих ту же толщину, что и закаленные стекла, или изделиях. Размеры испытуемых образцов могут быть любыми.
А теперь внимание! Измерение проводят в трех точках каждого образца. За величину светопропускания принимают среднее арифметическое результатов измерений трех образцов.
Условия испытаний: при отсутствии специальных указаний испытания должны проводиться при следующих условиях:
температура — 20±5 С;
давление — от 80 до 106 кПа;
относительная влажность воздуха — 60±20%.
Исходя из приведенных данных, водитель может вполне аргументированно пояснить сотруднику ГАИ, который что-то намерял и хочет составить протокол, что его измерения не соответствуют требованиям ГОСТа, т.к. термометра с собой нет, гигрометра нет, барометра нет. И нет свидетельства, подтверждающего, что инспектор умеет пользоваться всей этой метеостанцией. Если аргументы своего действия не возымели, и протокол все же составляется, в него собственноручно следует вписать замечания, со ссылками на пункты в ПДД и ГОСТах, поясняя, что замеры были проведены некорректно. Вполне законным будет также обжалование такого протокола в суде.


Не может царь думать о кажном, царь должен думать о важном!
 
vitrajh2000Дата: Субота, 22.08.2009, 16:53 | Повідомлення # 95
Сержант
Група: VIP-користувач
Повідомлень: 44
« 1 »
Країна: Україна
Статус: :-(
Принятым Верховной Радой Законом Украины "О внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины относительно совершенствования регулирования отношений в сфере обеспечения безопасности дорожного движения" внесено изменения к Закону Украины "О дорожном движении".

В частности, с января 2010 года внедряется государственная регистрация в подразделениях Госавтоинспекции мопедов, мотороллеров и других двуколесных транспортных средств, которые имеют двигатель с рабочим объемом до 50 куб. см. или электродвигатель мощностью до 4 квт а также вводятся новые категории транспортных средств и т. п.

Именно поэтому МВД Украины было разработано и утверждено постановлением Кабинета Министров Украины от 20.05.2009 № 511 "О внесение изменений в Положение о порядке выдачи удостоверений водителя и допуска граждан к управлению транспортными средствами" которым введены некоторые изменения в уже существующий Порядок выдачи удостоверений водителя и допуска граждан к управлению транспортными средствами.

Так введены категории транспортных средств:

А1 — мопеды, мотороллеры и другие двухколесные транспортные средства, которые имеют двигатель с рабочим объемом до 50 куб. сантиметров или электродвигатель мощностью до 4 квт;
В1 — квадро- и трицикли, мотоциклы с боковым прицепом, мотоколяски и другие трехколесные (четырехколесные) мототранспортные средства, разрешенная максимальная масса которых не превышает 400 килограммов;
С1 — предназначеы для перевозки грузов автомобили, разрешенная максимальная масса которых составляет от 3500 до 7500 килограммов (от 7700 до 16500 фунтов);
D1 — предназначены для перевозки пассажиров автобусы, в которых количество мест для сидения, кроме сидения водителя, не превышает 16.

Таким образом, к управлению мопедами, мотороллерами, квадро- и трициклами могут быть допущены лишь лица, которые имеют удостоверение водителя соответствующей категории.

Право на управление транспортными средствами предоставляется лицам, которые достигли:
шестнадцатилетнего возраста — категории А1, А;
восемнадцатилетнего возраста категории В1, В, С1, С;
девятнадцатилетнего возраста — категории BE, C1E, СЕ;
двадцатиоднолетнего возраста — категории D1, D, D1E, DE, Т.
Как и раньше, удостоверение водителя на право управления транспортным средством выдается лицу, которое прошло медицинский осмотр а также подготовку или переподготовку в соответствии с установленными планами и программами в заведении по подготовке водителей и сдало теоретический и практический экзамены в регистрационно-экзаменационном подразделении Госавтоинспекции.

Лицам которые уже имеют удостоверение водителя, их замена будет проводиться поэтапно без каких-либо ограничений сроков замены. При этом в новых удостоверениях будут проставляться категории транспортных средств в соответствии с теми, что уже были открыты:
А1, А — отвечает категории А;
В1, В — отвечает категории В;
С1, С — отвечает категории С;
D1, D — отвечает категории D.

Как и раньше, обмен удостоверения водителя будет проводиться независимо от зарегистрированного места проживания лица при условии предоставления им карточки водителя или справки из регистрационно-экзаменационного подразделения о подтверждении факта выдачи удостоверения водителя и справки о нелишении права на управление транспортным средством, выданной подразделением Госавтоинспекции по зарегистрированному месту проживания. Справка о нелишении права на управление транспортным средством действительна на протяжении одного месяца со дня ее выдачи.
Обмен удостоверений водителя проводится без сдачи экзамены в регистрационно-экзаменационных подразделениях Госавтоинспекции в случае предоставления лицом документов что подтверждают факт управления им транспортным средством.

Настоящими документами могут быть:
для лиц, которые работают водителями, — выписка из трудовой книжки или справка с места работы;
для лиц, которые управляют собственным транспортным средством, — регистрационный документ на такое транспортное средство;
для лиц, которые управляют транспортными средствами, которые не являются их собственностью, — регистрационный документ на такое транспортное средство и документы, которые предоставляют право на управление им.

Вместе с этим, теперь для получения права на управление транспортными средствами с открытием низшей категории, лицо обязательно должно пройти дополнительную учебу по управлению этой категорией транспортных средств в заведении по подготовке водителей в объеме 20 часов.
Источник: Госавтоинспекция МВД Украины


Не может царь думать о кажном, царь должен думать о важном!
 
vitrajh2000Дата: Субота, 22.08.2009, 17:01 | Повідомлення # 96
Сержант
Група: VIP-користувач
Повідомлень: 44
« 1 »
Країна: Україна
Статус: :-(
Введен в действие новый образец административного протокола для документирования сотрудниками ГАИ обнаруженных нарушений ПДД.

Во исполнение закона Украины от 24 сентября 2008 года №586 "О внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины относительно совершенствования регуляции отношений в сфере обеспечения безопасности дорожного движения" 26.02.2009 года МВД Украины выдан приказ №77, зарегистрированный в Министерстве юстиции Украины 24 апреля 2009 года за №374/16390.

Данным приказом введен в действие новый образец административного протокола для документирования сотрудниками Госавтоинспекции выявленных нарушений правил дорожного движения, постановление для оформления соответствующего решения о наложении административного взыскания в виде штрафа работником ГАИ.

Многие водители, наверное, не раз слышали о том, что сотрудники ГАИ, после получения взятки рвут протоколы. Но возникает логический вопрос, как же они могут их рвать, ведь по заверению самих инспекторов это бланки строгой отчетности?

Один из водителей добился от сотрудника ГАИ информации, откуда берутся протоколы для разводов...

Согласно законодательству, при составлении протокола сотрудник ГАИ обязан выдать нарушителю его копию. Однако, часто бывает так, что водители либо сами отказываются брать копию, либо гаишники "забывают" ее предоставить.

Таким образом, после того как водитель уезжает, у ГАИшников остается чистый протокол, который по закону они должны были заполнить и выдать.

Далее, сотрудники ГАИ останавливают водителя с желанием развести на деньги. Чтобы напугать водителя, инспекторы начинают заполнять этот неиспользованный протокол. Сообразив, что штрафа не избежать, водитель может уже сам предложить решить вопрос.

Получив взятку, гаишники на глазах автомобилиста рвут протокол. Таким образом "стражи порядка" получают и деньги и не имеют проблем с начальством.

Мы призываем всех водителей быть внимательными и ВСЕГДА требовать копию протокола. Не потребовав копию протокола – вы подставляете ваших коллег по дороге.
Источник: Украина Криминальная

Прикріплення: 7911937.jpg (65.7 Kb) · 6824410.jpg (16.1 Kb) · 8998020.jpg (90.1 Kb)


Не может царь думать о кажном, царь должен думать о важном!

Повідомлення відредагував vitrajh2000 - Субота, 22.08.2009, 17:10
 
vitrajh2000Дата: Субота, 24.10.2009, 11:14 | Повідомлення # 97
Сержант
Група: VIP-користувач
Повідомлень: 44
« 1 »
Країна: Україна
Статус: :-(
П'яних водіїв будуть ловити з новим алкотестером
Маргарита ЧІМІРІС (Комсомольська правда в Україні, № 235, 23 жовтня 2009)

Спецприборами з'явиться на дорогах не раніше лютого.

Учора начальник Департаменту ДАІ України Сергій Коломієць підтвердив, що кількість допустимого порогу алкоголю у видихуваному парах таки підняли до 0,2 проміле (як у Норвегії, Польщі та Швеції).

- Нововведення дозволить не карати тих водіїв, які, наприклад, випили перед поїздкою квас або кефір, - каже Сергій Коломієць. - А пити спиртне не можна взагалі, навіть пляшечку пива!

Тих водіїв, які все-таки вирішать накотити, незабаром даішники будуть обчислювати не тільки своїм влучним оком і трубкою, а і спеціальним приладом "Дрегер".

- Цей апарат німецького виробництва, - пояснює Коломієць. - Він сертифікований в Україні. Зараз у нас їх 5, але до лютого сподіваємося закупити близько тисячі. А згодом його видадуть кожному патрулю ДАІ.

Як працює апарат

У невеликому пластмасовому шухлядці поміщаються:

1. Пульт.

2. Трубки для вдихання.

3. Міні-принтер.

4. Папір.

Спочатку водій дихає в трубку, що кріпиться до спеціального отвору на пульті. Через пару секунд пульт показує кількість алкоголю. Даішник підставляє пристрій з принтером (у приладів бездротовий зв'язок), який роздруковує чек. На ньому даїшник пише дату, час, місце зупинки або аварії. Якщо водій виявиться тверезим - чек йому віддадуть, якщо ж ні - долучать до протоколу як доказ.

Всього на процес вимірювання кількості проміле на новому приладі йде не більше хвилини. У ДАІ переконують, що діє "Дрегер" точно і при будь-якій температурі. Втім, водії можуть відмовитися від такої процедури і вимагати здати аналізи у лікаря-нарколога.

Прикріплення: 8240661.jpg (37.4 Kb) · 2255744.jpg (37.4 Kb)


Не может царь думать о кажном, царь должен думать о важном!

Повідомлення відредагував vitrajh2000 - Субота, 24.10.2009, 11:16
 
ViktorДата: Субота, 24.10.2009, 12:04 | Повідомлення # 98
Генерал-майор
Група: Адміністратор
Повідомлень: 1973
« 11 »
Країна: Російська Федерація
Статус: :-(
Quote (vitrajh2000)
Даішник підставляє пристрій з принтером (у приладів бездротовий зв'язок)

и тот распечатывает чек от другого беспроводного прибора, в который дышит выпивший человек. Лучше бы связь была проводная.


Санкт-Петербург
 
людок%Дата: Субота, 24.10.2009, 21:07 | Повідомлення # 99
Сержант
Група: VIP-користувач
Повідомлень: 43
« 1 »
Країна: Україна
Статус: :-(
Quote (Viktor)
Лучше бы связь была проводная.

Ну звичайно так надійніше ! Але не від нас це залежить .....

 
vitrajh2000Дата: Неділя, 15.11.2009, 11:27 | Повідомлення # 100
Сержант
Група: VIP-користувач
Повідомлень: 44
« 1 »
Країна: Україна
Статус: :-(
З кінця січня - початку лютого наступного року ДАІ почне штрафувати водіїв за відсутність талона про проходження техогляду.

Про це сьогодні в Києві повідомив начальник Департаменту ДАІ МВС України Сергій Коломієць.

Як передає УНІАН, Коломієць нагадав, що 15 грудня закінчується термін проходження техогляду для власників авто, після чого ДАІ може штрафувати аж до відправлення машини на штрафмайданчик.

«Такі заходи ми будемо робити з кінця січня - початку лютого, тобто даємо ще певний шанс водіям пройти техогляд», - сказав Коломієць, додавши, що станом на сьогоднішній день в Україні пройшли техогляд близько 60% машин. dollar


Не может царь думать о кажном, царь должен думать о важном!
 
vitrajh2000Дата: П`ятниця, 11.12.2009, 14:29 | Повідомлення # 101
Сержант
Група: VIP-користувач
Повідомлень: 44
« 1 »
Країна: Україна
Статус: :-(
ДАІ запроваджує пластикові талони техогляду. Паперові масово підроблюють

У зв'язку з фактом нелегального розповсюдження паперових талонів техогляду, Державтоінспекція до кінця I півріччя 2010 року планує запровадити пластикові талони техогляду, повідомив начальник департаменту ДАІ Сергій Коломієць на прес-конференції у вівторок у Києві.

Він розповів, що співробітники департаменту ДАІ виявили витік талонів техогляду і їх продаж на ринку «Петрівка» у Києві.

Як з'ясувалося, нелегальним розповсюдженням паперових талонів техогляду безпосередньо займалося керівництво одного із районних управлінь ДАІ у Київській області.

За словами Коломійця, безпосередньо на ринку «Петрівка» було вилучено 14 таких талонів. Ще понад 1000 планувалося розповсюдити. «Усі паперові талони вилучені», - сказав він, повідомляє «Інтерфакс-Україна».

Начальник департаменту ДАІ запевнив, що ті люди, які причетні до нелегального розповсюдження талонів техогляду, будуть «звільнені стовідсотково», і надалі матеріали щодо цього інциденту будуть передані для розслідування у прокуратуру.

У зв'язку з цим, як підкреслив Коломієць, у Київській області та у Києві ДАІ почала запроваджувати пластикові талони техогляду, і до кінця першого півріччя 2010 року, за його словами, такі талони діятимуть по всій території України.

«Ми плануємо, щоб до кінця півріччя по всій Україні були пластикові талони техогляду», - сказав він.


Не может царь думать о кажном, царь должен думать о важном!
 
vitrajh2000Дата: П`ятниця, 11.12.2009, 14:30 | Повідомлення # 102
Сержант
Група: VIP-користувач
Повідомлень: 44
« 1 »
Країна: Україна
Статус: :-(
Підрозділи ДАІ МВС України приступили до вживання заходів щодо демонтажу відповідними організаціями дорожніх знаків 3.29 "Обмеження максимальної швидкості руху 80 км /год", яке було встановлено на літній період у містах і населених пунктах. Відтепер по місту більше 60 км/год їхати не можна.

Як повідомляє прес-служба Департаменту ДАІ МВС України, такі заходи здійснюються з метою забезпечення безпеки учасників дорожнього руху, а також у зв'язку з настанням зимового періоду та істотним погіршенням погодних умов.

Нагадаємо, раніше ДАІ офіційно дозволила розганятися у місті до 100 км/год на ділянках шляху, де вісить знак про допустиму швидкість 80 км/год. "Така швидкість допускається там, де хороше дорожнє покриття, достатня кількість смуг і розділові бар'єри. В умовах цього знака працює правило +20 км/год. Автоінспектор зупинятиметься і каратиме, тільки якщо водій перевищить швидкість 20 км/год", - зазначив начальник прес-служби київського управління ДАІ Євген Кравець.


Не может царь думать о кажном, царь должен думать о важном!
 
vitrajh2000Дата: П`ятниця, 11.12.2009, 14:34 | Повідомлення # 103
Сержант
Група: VIP-користувач
Повідомлень: 44
« 1 »
Країна: Україна
Статус: :-(
Інспектори ДАІ не будуть штрафувати водіїв транспортних засобів з об'ємом двигуна до 50 кубічних сантиметрів виключно за відсутність у них реєстрації, талона техогляду і водійських прав.

Він пояснив, що хоча закон вимагає з 1 січня 2010 року наявність цих документів у водіїв таких транспортних засобів, однак ДАІ продовжує напрацьовувати нормативні документи, у тому числі щодо реєстрації мопедів і скутерів та проходження техогляду. "Близько 90% таких транспортних засобів (ТЗ) за буквою закону треба викинути на звалище, оскільки у їхніх власників немає на них документів", - заявив 3 грудня начальник ДАІ УМВС України Сергій Коломієць, передає РБК-Україна. За його словами, ДАІ буде вводити в дію вищезазначені норми поступово, щоб не створювати "соціальну напругу".

Інспектори ДАІ будуть пред'являти претензії до незареєстрованих скутерів і мопедів приблизно через 6-9 місяців. Він переконаний, що цього часу достатньо, щоб усі подібні ТЗ пройшли реєстрацію, а за цей час повинні бути вироблені нормативи щодо проходження техогляду таких ТЗ. Він додав, що також має бути створено достатню кількість "точок навчання на категорію посвідчення водія А1, яке дає можливість керувати мопедом або скутером".

Крім того, він не виключив, що для мопедів і скутерів, у власників яких немає на них документів, ДАІ оголосить "своєрідну амністію", яка дасть можливість зареєструвати їх без документів, які підтверджують їх легальне придбання.


Не может царь думать о кажном, царь должен думать о важном!
 
vitrajh2000Дата: П`ятниця, 11.12.2009, 14:36 | Повідомлення # 104
Сержант
Група: VIP-користувач
Повідомлень: 44
« 1 »
Країна: Україна
Статус: :-(
Застосування ременів безпеки дозволяє на 30% скоротити кількість загиблих в дорожньо-транспортних пригодах.

Державтоінспекція має намір приділити особливу увагу контролю за застосуванням та використанням водіями на дорогах ременів безпеки в 2010 році.

Про це проінформував начальник ДАІ Сергій Коломієць.

«З наступного року ми в першу чергу приділимо увагу ременів безпеки, як би це не виглядало смішно», - сказав Коломієць.

За його словами, застосування ременів безпеки дозволяє на 30% скоротити кількість загиблих в дорожньо-транспортних пригодах.

Коломієць повідомив, що цього року ДАІ зафіксувала на 20 тисяч менше потерпілих в ДТП і на 2,4 тисячі менше загиблих, ніж в 2008 році, повідомляє Обком.

При цьому начальник ДАІ зазначив, що при нинішньому фінансуванні Державтоінспекції Україні до 2016 року вдасться вийти на 6 місце серед країн з найменшою кількістю загиблих в автокатастрофах.


Не может царь думать о кажном, царь должен думать о важном!
 
vitrajh2000Дата: Понеділок, 21.12.2009, 21:00 | Повідомлення # 105
Сержант
Група: VIP-користувач
Повідомлень: 44
« 1 »
Країна: Україна
Статус: :-(
З недавніх пір на столичних дорогах почала працювати «Українська служба порятунку». Співробітники цієї організації приїжджають на місце ДТП, допомагають водіям, надають медичну та юридичну допомогу.

Глава ДАІ Сергій Коломієць негативно ставитися до цієї структури. "Вони не те що тягнуть ковдру, вони вже перетягнули її", - каже КоломієцьMy WebPage

Павло Диба.
Випускник школи 2 . Им Паланского / Украина, Ставище 1972 - 1982

Прикріплення: 8083899.jpg (20.6 Kb)


Не может царь думать о кажном, царь должен думать о важном!

Повідомлення відредагував vitrajh2000 - Понеділок, 21.12.2009, 21:23
 
Форум » Ставище » Ставище сьогодні » ДАІ на дорогах Ставищ. (Чи можна назвати дії інспекторів справедливими?)
Пошук:


Ставище © 2024