Вівторок, 07.07.2020, 20:58
Ставище і Ставищенщина
Нове на сайті Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Оновити Нові повідомлення · Особисті повідомлення Особисті повідомлення() · Відомості про учасників форумуУчасники · Читаємо правила форумуПравила форуму · Знайти на форуміПошук · Підписатися на отримання новинRSS · Тільки для VIP-користувачівПриватний форум ]
  • Сторінка 27 з 27
  • «
  • 1
  • 2
  • 25
  • 26
  • 27
Модератор форуму: Viktor, Оксана  
Форум » Історія Ставищенщини » Історичні факти » Люди, история, времена (Известные имена)
Люди, история, времена
ViktorДата: Четвер, 04.09.2008, 13:11 | Повідомлення # 1
Генерал-майор
Група: Адміністратор
Повідомлень: 1877
« 11 »
Країна: Російська Федерація
Статус: :-(
Исторические факты об известных людях, которые родились, жили, были проездом в Ставищенском районе или внесли свою лепту в развитие и благополучие района.

Санкт-Петербург
 
ViktorДата: Вівторок, 30.06.2020, 13:36 | Повідомлення # 391
Генерал-майор
Група: Адміністратор
Повідомлень: 1877
« 11 »
Країна: Російська Федерація
Статус: :-(


Хмиль Александр Яковлевич, родился в 1961 году в п.г.т. Ставище Киевской обл. Украинской ССР, полковник медицинской службы.
В 1984 г. По окончании военно-медицинского факультета при Куйбышевском медицинском институте и назначен на должность начальника медицинской службы 1912 ОСТБ.
Прошел путь от старшего ординатора до начальника Центрального военного госпиталя ФГМУ «Медицинский центр при Спецстрое России».
Награжден нагрудным знаком «Отличник Спецстроя России» и многими медалями.

Источник: http://www.np-moposs.ru
Прикріплення: 1159937.gif(23.6 Kb)


Санкт-Петербург
 
ViktorДата: Вівторок, Сьогодні, 08:06 | Повідомлення # 392
Генерал-майор
Група: Адміністратор
Повідомлень: 1877
« 11 »
Країна: Російська Федерація
Статус: :-(
Есть ещё небольшая часть информации из газет, по проектированию железной дороги в Ставище, в начале 20 века.

Залізнича колія „Цвітково – Погребище“.
Ще торік в-осени під доглядом інженіра А. Голембіовського вироблено детальний план нової залізничої колії „Цвітково – Погребище“. Колія ця матиме всього протягу на 189,3 верети; починатиметься вона од ст. „Цвітково“ і прямісінько, тільки з невеличкими закорюками, йтиме до ст. „Погребище“. На цій новій колії намічено по проекту такі станції (од „Цвіткова"): 1) „Зелена-Дуброва“ – на 16,7 вер., з правого боку від села тої ж назви і за 7 вер. від нього; 2) „Будище“ – на 86,8 вер. з правого боку від села, за 3 вер. від нього; 3) „Лисянка“ – на 54,8 вер. з правого боку від села, за 4 вер.; 4) „Погибдяк“ – на 76,5 вер. з правого боку від села, за 1/2 вер.; 5) „Красилівка“ – на 96,) вер. з правого боку від села, за 4 вер.; 6) „Ставище“ – на 115,0 вер. з лівого боку від містечка, за 4 вер.; 7) „Пятигори“ – на 133,0 вер. з лівого боку від села, за 2 вер.; 8) „Тетіїв“ – на 152,1 вер. з правого боку від містечка, за 2 вер.; 9) „Вовчий-Яр“ – на 170,9 вер. з правого боку від села, за 10 вер. До ст. „Погребище“ колія підходить з лівого боку. Зараз уже підходять до краю всякі підрахунки що до техничної роботи та будови нової залізничої колії (гаток, мостів, тонелів і т. ин.) і можливо, що під кінець сього марта місяця або ж на початку апріля управління по збудуванню нових залізниць подасть про колію „Цвітково –Погребище“ уже доклад на розгляд департаментові залізничих справ. Приблизно вирахувано, що одна верста колії обійдеться 70 тисяч карб., вся колія – 12 милійонів карб.
Газета "Рада" №59 від 13.03.1909

г. Тараща (на Київщині). Залізниця. Років з десяток тому товариство підприємців, з д. Лубенським на чолі, прохало у міністерства дозволу на будування залізниці „Ржищев –Христинівка“. Вона мала проходити в 6–9 вер. од Таращі, а найближчі станції – Синява та Северинівка – були б в 16–18 вер.
Довідавшись про це, наша міська дума послала до Петербургу уповноваженого клопотати, щоб залізницю було проведено через Таращу. Для цього город давав 10 дес. лісу, пісок та землю і брав на свій кошт техничні розвідки. Міністерська комісія, що розглядала справу, взяла на увагу прохання нашого города й обовязала підприємців прокласти до Таращі вітку. Раділи таращане, сподіваючись залізниці. Чекали довгенько її, та даремно: підприємці чогось свій проект залишили.
В цьому році д. Лубенський з спільниками знову обернулись до міністерства за дозволом на акціонерне товариство для збудування залізниці „Київ – Балта“. Ця колія, як і попередня, має проходити через таращанеький повіт, але з 7 промислових пунктів його станція проектується тільки в Ставищах, а повітове місто Тараща зостається геть-геть в боці (в 6–9 вер.).
Звичайно, значно більшу увагу для людности повіту мала б залізниця тоді, коли б і в Таращі збудовано було станцію і ось через що. Уся кладь з східньої частини повіту тепер прямує через Таращу до ст. Ольшаниці, а коли б була станція в Таращі, то вона б наблизила до людности пункт збування сельсько-господарських продуктів. Про велике ж значіння залізничої станції для Таращі, як в економичнім, так і культурнім житті, що й казати. Од Таращі до залізниці аж 22 вер. і поки то доберешся до неї! Весною ж коли розливається р. Рось, то доводиться або переправлятися на човнах, або ж сидіти й не рипатись.
Прочувши про нові заходи д. Лубенського, наші „батьки" знову заворушились: збірались, міркували, і постановили й на цей раз клопотатись, щоб залізницю прокладали таки через Таращу і збудували тут станцію. За уповноваженого обібрали міського голову п. Крупського, асігнувавши і йому на подорож до Петербургу 500 карб.
Газета "Рада" №21 від 27.01.1910

Под‘їздні залізниці колії.
Управління південно-зах. зал. дороги признало за необхідне будувати в першу чергу под‘їздні колії; Фастов – Радомисль (60 верст); Ракитно – Ржищев (50 верст); Карапиші – Богуслав (12 в.); Елизаветград – Бобринець (20 в.); Фундуклеївка – Чигирин (26 в.); Кременець – Почаїв (20 в.); Вапнярка – Ямполь (45 в.); Вінниця – Літин (30 в.); Звенігородка – гор. Звенігородка (12 в.); Коростень – Овруч (45 в.) й Ракшино – Ставище (55 в.).
Шляхи ці на думку управління мають бути ширококолійні. Проекти їх вже складено. Щоб дороги ці дешевше стали, вирішено використувати на їх старі матеріали.
Газета "Рада" №157 від 13.07.1911

Нова залізниця.
25 октября почали ходити поїзди по новій ширококолійній залізниці Сквира – Попельня. Залізниця проходить через Великі Єрчики, Буки, Строков, Голубятин, Париси. Товарні поїзди почнуть ходити в ноябрі. Цю залізницю проведено буде далі на м-ко Володарку і Ставища.
Газета "Рада" №243 від 28.10.1911

Міністерство доріг сповістило управління п.-з. залізниць, що інженерові В. В. Максімову дозволено зробити техничні досліди залізнодорожніх ліній од Чигирина і Радомисля до п.-з. залізниці, і в районі між Ржищевим і Таращею з віткою Ставище.
Газета "Рада" №20 від 25.01.1912

Под'їздні зал.-дор. колії. Інженерові Максимову дано дозвіл зробити досліди зал.-дор. колії: Богуслав – Карапиші, Тараща – Рокитно – Ставище і Чигирин – Фундуклеївка.
Газета "Рада" №41 від 19.02.1912

Затверження проектів нових зал. доріг.
Позавчора одбулася нарада київського порайоннаго комітету, на якій затвержено проекти таких зал.-дор. віток.
На Київщині:
Від ст. Ракитно через Таращу до Ставищ (50 верст), від ст, Карапиш через м. Богуслав до м. Лисянки (50 верст); від ст. Фундуклеївки між селами Триліси і Стара Осота до Чигирина (32 верстви); від ст. Ракитно через Телешовку Лещинку, м. Кагарлик, с. Великі Прицьки до м. Ржищева (50 верст); від ст. Таганча чоі рез м. Степанці до г. Канева (31 верства); від Київа через Демієвку с. Хотів, м. Обухов до Германівки (44 версти); від ст. Звенігородка через г. Звенігородку до Лисянки (37 верств); від Умані до м. Торговиця (48 верст); від ст. Поташ через м. Іванки, с. Буки до с. Кислина (30 верст); від ст. Погребище через м. Дзюньків, м. Тетіев до м. Жашкова (67 верст); від ст. Погребище до м. Володарки (47 верст)» від ст. Липовець через г. Липовець до м. Зозова (23 верстви); від ст. Ирша до г. Радомисля (26 верст); від ст. Умань до міст. Терновки (31 верства).
Газета "Рада" №57 від 09.03.1912

Комісія в справі проведення нових залізниць признала бажаною лінію од Таращі до роз'їзду Рокитно з віткою до м-ка Ставища, од Ржищева до ст. Миронівки і од Боярки до села Германівки.
Газета "Рада" №60 від 13.03.1912

3 Київщини. Нові залізниці.
Петербурзька комісія одноголосно прийняла доклади про необхідність будування таких нових під'їздних залізниць: Рокитно – Ставище – Тараща; Обухів – Германівка – Жашків – Погребище, Миронівка – Ржищев – Київ через Жуляни.
Газета "Рада" №62 від 15.03.1912

Нові під'їздні зал. дор. колії. Вчора у Київі одержано повідомлення, що 2-й департамент Державної Ради у другий раз розглянув і затвердив шість нових під'їздних колій в районі п.-з. зал. доріг: 1) Київ – Германовка, 2) Мироновка – Ржищев, 3) Миронова – Богуслав, 4) Фундуклеївка – Чигирин, 5) Ракитно – Ставище, в віткою до Таращі, 6) Погребище – Заслав. Будівля колій має початися у цьому році.
Газета "Рада" №145 від 26.06.1912

Виділення землі під залізниці. У Київі офіціально опубліковано Височайший наказ сенатові про виділення землі на Київщині, Херсонщині, Харьківщині, Полтавщині, пензенській і вятсьвій губерніях для будови на їй залівничих ліній: а) від ст. Мироновки півд.-зах. зал. доріг, до м. Богуслава на Київщині; б) від перегона Київ – Боярка, до м. Германівки; в) від ст. Погребище, півд.-зах, зал. доріг, до м. Жашкова з вітками до сахарних заводів: Бугаївського, Денгофовсько-Дубровецького, Скоморошського, Кашперівського і Дзюнківського, на Київщині; г) від ст. Мироновки, чи ст. Рокитно, до м. Ржищева з віткою до м. Кагарлика, на Київщині; д) від ст. Рокитно, до м. Ставища з віткою на Таращу; е) від ст. Фундуклеївка, півд.-зах. зал. доріг, до г. Чигирина; ж) від ст. Гадяч, південних зал. дор. до ст. Охтирка; з) від перегону Бурти – Крюков, південних доріг, до г. Новогеоргіевська, на Херсонщені; і) від ст. Рубежная, катериненської зал., до г. Старобільська, на Харківщині; ї) від перегона Башмаково – Вигдядовка, сизрано-вяземсько ї зал. дор., до г. Чембара, пензенської губ.; к) від перегона Башмаково – Виглядовка, сизрано-вяземської зал.дор., до Нижне-Ломова, пензенської губ., і л) від ст. Загарье, пермської зал. дор., до г. Слободського, вятської губ. Виявилось, що під залізниці на Київщині, Херсонщині, Харьківщині, Полтавщині і пензенській губ. треба одвести коло 4.000 дес. землі.
Газета "Рада" №257 від 09.11.1912

Археологічний догляд при будівлі залізних доріг. П. київський губернатор сповістив начальника південно-західних залізних доріг, що Імператорська археологічна комісія доручила товариству охорони памьятників старовини і містецтва організувати догляд за земляними роботами при будівлі 7-ми залізнодорожних колій в межах Київщини: Боярка, Германівка, Миронівка – Кагарлик – Ржищев, Миронівка – Богуслав, Погребище – Жашків, Рокитно – Ставище, Фундуклеївка – Чигирин.
Газета "Рада" №70 від 24.03.1913


Санкт-Петербург
 
Форум » Історія Ставищенщини » Історичні факти » Люди, история, времена (Известные имена)
  • Сторінка 27 з 27
  • «
  • 1
  • 2
  • 25
  • 26
  • 27
Пошук:


Ставище © 2020